Aboneaza-te la newsletter

Noi iti oferim oferte uimitoare si exclusive pentru tine si prietenii tai! Inscrie-te gratuit pentru a obtine oferte:

Inchide
Intrebari frecvente
BestDealz.ro - reduceri de pana la 90% > BestDealz Suport tehnic > Intrebari frecvente




Garantia calitatii Bestdealz

Ti-ai pus vreodata problema daca esti in siguranta cand cumperi o oferta BestDealz ?

1. Ce se intampla daca esti nemultumit de produs?

Cu BestDealz ai posibilitatea sa returnezi produsul daca nu esti multumit in termen de 15 zile calendaristice de la achizitie sub conditia returnarii produsului in ambalajul original si perioada de valabilitate a voucherului sa nu fi expirat.
Pentru solicitarile efectuate dupa perioada de 15 zile nu mai este garantata rambursarea sumelor achitate, si va trebui sa soliciti acest lucru direct comerciantului ce a publicat oferta pe site-ul BestDealz.

2. Ce se intampla daca esti nemultumit de un serviciu achizitionat?

Sa spunem ca ai achizitionat un voucher pentru un restaurant. Si in momentul in care ai ajuns acolo (nu mai tarziu de 15 zile de la data achizitiei, si nu dupa expirarea perioadei de valabilitate) nu iti place modul cum esti tratat, sau cat de curate sunt mesele. Iti recomandam sa nu utilizezi voucherul si sa contactezi BestDealz folosind sectiunea suport pentru a beneficia de rambursarea sumelor platite. Solicitarile pot fi onorate exclusiv daca voucherul nu a fost utilizat.

In acest mod nu vei risca absolut nimic, si vei fi sigur ca banii platiti prin BestDealz sunt in deplina siguranta.
 
A fost acest articol folositor? da / nu
ID subiect: 11
Categorie: Utilizare website
Data adaugarii: 2012-03-06 23:34:21
Vizualizari: 11217
Rating (Votes): Article rated 4.2/5.0 (282)

 
<< Inapoi

reduceri vouchere
Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.